Voor 17.00 besteld, morgen in huis!
Zakelijke accounts
Vanaf €50,- gratis thuis bezorgd.

Routerneren

Routerneren

Stel dat je toch niet helemaal tevreden bent over je aankoop, dan is het goed dat je weet waar je bij Barini.nl hebt gekocht want op ons kun je rekenen.

‹ Terug naar de homepagina

Wat uitleg over het retourneren bij Barini.nl
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected] Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met [email protected] Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Alle zekerheden op een rij:
• We doen niet moeilijk, een duidelijke toelichting is genoeg
• Je kunt je pakket gratis terugzenden
• Als je het product ontvangen hebt geldt er een bedenktijd van 14 dagen
• Wil je het product ruilen. Na het retour ontvangen te hebben gaat het vervangende product per omgaande naar je toe
• Ook “geld terug” gaat snel. Binnen 3 dagen na ontvangst wordt het betreffende bedrag teruggestort.
• Je product is na 14 dagen kapot of defect? Wij geven op alle producten 2 jaar garantie. Je kunt voor de reparatie op onze vakkundige support rekenen.

Retourneren van een product
Als je een product wilt retourneren dien je dat binnen 14 dagen na ontvangst te hebben geregeld. Na deze 14 dagen is het niet meer mogelijk om enig kans te maken op het retourneren van een product.

Je product kapot geleverd
Heb je een defect, beschadigd of incompleet product ontvangen, dan zorgt Barini.nl voor een nieuwe oplossing.

14 dagen bedenktijd
Wij zijn een klantvriendelijk bedrijf en daar hoort bij dat je de gelegenheid hebt om te beoordelen of het product aan je eisen voldoet. Het kan zijn dat je toch niet helemaal tevreden bent met je aankoop. Meld je in dat geval bij Barini.nl binnen 14 dagen na ontvangst van het product. Het terugsturen moet dan wel binnen 14 dagen na de melding gebeuren. Vanzelfsprekend verwachten wij het product terug in de originele staat en verpakking. Is dat niet mogelijk, dan dit wel aangeven bij de melding. Je hebt dus alle tijd om het product te bekijken en haal het daarvoor ook uit de verpakking.

Het is niet toegestaan om het ook te gebruiken want dan vervalt het retourrecht. Heb je het product al wel in gebruik genomen en bevalt het je toch niet? Een bedenktermijn van 14 dagen geldt voor alle producten. Is het zichtbaar dat het product is gebruikt, zijn alle accessoires niet meer aanwezig of ontbreekt de originele verpakking, dan is je recht op het volledige aankoopbedrag vervallen. Dat betekent dat je van ons een deelvergoeding zal ontvangen. Als bij grotere producten de expeditie de verpakking al heeft meegenomen, dan vervalt de plicht om de originele verpakking bij retourzending te gebruiken.

Het spreekt vanzelf dat er producten zijn waar terugsturen niet aan de orde kan zijn. Mocht daarover twijfel zijn, neem dan even contact met ons op.

Je product ruilen
Als je een product wilt ruilen is dat bij snel Barini.nl snel te regelen.

Uitzonderingen
• Er zijn producten die je beter niet terug kunt sturen.
• Er zijn altijd wel een aantal producten waarvan je zult begrijpen dat ze niet te retourneren zijn:
• Software waarvan de verzegeling is verbroken;
• Ingewisselde of ingevulde vouchers en tegoedbonnen;
• Andere uitzonderingen zijn naar behoren verleende diensten van monteurs of postbodes zoals;
• Installatie- en inbouwkosten;
• Ingewisselde of ingevulde vouchers voor inbouw en/of installatie;

Kom je er niet uit en wil je direct geholpen worden? Ga dan direct naar onze onze klantenservice.

‹ Terug naar de homepagina